Miksi suora lähetys ei toimi?
Mikäli lähetykset eivät toimi, niin tarkista, että seuraavat asiat ovat kunnossa tietokoneessasi:
- Päivitä verkkoselaimesi uusimpaan versioon. Tuemme UskoTV:ssä seuraavia selaimia: Internet Explorer versiot 11, Microsoft Edgem, Firefox, Safari, Opera ja Google Chrome.
- Tarkista, että palomuurisi ei estä internetliikennettä porteista 80, 8080 ja 1935.
- Varmista, että internetyhteytesi on riittävän nopea.
- Ongelmatilanteissa voit myös kokeilla käynnistää selaimesi uudestaan tai kokeilla käyttää eri selainta.
Kuinka nopean internetyhteyden tarvitsen?
Joillakin selaimilla voit valita, millä laadulla katsot suoria lähetyksiä. Alla on lista kuinka nopean internetyhteyden tarvitset eri laaduille.
- 1080p laadulle vaaditaan 3Mbit/s internetyhteys.
- 720p laadulle vaaditaan 2Mbit/s internetyhteys.
- 480p laadulle vaaditaan 1,5Mbit/s internetyhteys.
- 360p laadulle vaaditaan 1Mbit/s internetyhteys.
- 240p laadulle vaaditaan 512kbit/s internetyhteys.
- Audio laadulle vaaditaan 150kbit/s internetyhteys.
Voit valita mitä laatua haluat käyttää arkistovideoiden katsomiseen. Alla on lista kuinka nopean internetyhteyden tarvitset eri laaduille.
- 1080p laadulle vaaditaan 10Mbit/s internetyhteys.
- 720p laadulle vaaditaan 5Mbit/s internetyhteys.
- 480p laadulle vaaditaan 2Mbit/s internetyhteys.
- 360p laadulle vaaditaan 1Mbit/s internetyhteys.
- 240p laadulle vaaditaan 512kbit/s internetyhteys.
Mitkä mobiililaitteet ovat tuettuja?
Mobiililaitteista tuettuja ovat Applen kaikki laitteet. Uudemmat Android-laitteet ovat tuettuja (Android 5.0 >) käytettäessä Google Chrome -selainta. Windows Phone -laitteet ovat tuettuja ohjelma-arkistossa, mutta eivät suorissa lähetyksissä. Muut laitteet saattavat toimia, mutta niiden toimiminen UskoTV:ssä ei ole varmistettu.
Maksullinen sisältö
UskoTV:n kaupasta voit ostaa katseluoikeuksia maksullisiin sisältöihin ja tukea samalla ohjelmien tuottajien toimintaa. Katseluoikeus liitetään oston yhteydessä käyttämääsi / luomaasi käyttäjätiliin. Katseluoikeus on voimassa heti, kun maksutapahtuma on suoritettu. Voit jatkossa katsoa maksullista sisältöä kirjautumalla käyttäjätiliisi.
Voit kirjautua sisään tilillesi navigaatiopalkista löytyvän oma tili -linkin kautta tai käyttämällä maksullisen sisällön yhteydessä olevaa kirjautumislomaketta. Voit olla kirjautuneena sisään vain yhdellä laitteella / selaimella kerrallaan. Kirjautuessasi sisään uudella laitteella toisen laitteen kirjautuminen katkeaa ja tästä tulee ilmoitus toisen laitteen näytölle.
Miten katson UskoTV:tä televisiossani?
Televisiossa on mahdollista katsoa UskoTV:tä, lue tarkemmat ohjeet.